

1 710,00 zł
Cena regularna:
2 090,00 zł
1 390,24 zł
Cena regularna:
1 699,19 zł

2 390,00 zł
Cena regularna:
2 670,00 zł
1 943,09 zł
Cena regularna:
2 170,73 zł

695,00 zł
Cena regularna:
830,00 zł
565,04 zł
Cena regularna:
674,80 zł

1 330,00 zł
Cena regularna:
1 490,00 zł
1 081,30 zł
Cena regularna:
1 211,38 zł

1 440,00 zł
Cena regularna:
1 590,00 zł
1 170,73 zł
Cena regularna:
1 292,68 zł

174,00 zł
Cena regularna:
211,00 zł
141,46 zł
Cena regularna:
171,54 zł

1 120,00 zł
Cena regularna:
1 280,00 zł
910,57 zł
Cena regularna:
1 040,65 zł

935,00 zł
Cena regularna:
1 140,00 zł
760,16 zł
Cena regularna:
926,83 zł

2 910,00 zł
Cena regularna:
3 190,00 zł
2 365,85 zł
Cena regularna:
2 593,50 zł

2 230,00 zł
Cena regularna:
2 550,00 zł
1 813,01 zł
Cena regularna:
2 073,17 zł

1 220,00 zł
Cena regularna:
1 430,00 zł
991,87 zł
Cena regularna:
1 162,60 zł

1 090,00 zł
Cena regularna:
1 280,00 zł
886,18 zł
Cena regularna:
1 040,65 zł


Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biurokartech@wp.pl.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: KARTLEWO 25, 72-110 PRZYBIERNÓW, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: biurokartech@wp.pl lub drogą pocztową na adres KARTLEWO 25, 72-110 PRZYBIERNÓW.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
a) wymiany towaru
lub
b) naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz też:
a) odstąpić od umowy
lub
b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.